Nog 30 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Lotte Vlug - WaarBenJij.nu Nog 30 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Lotte Vlug - WaarBenJij.nu

Nog 30 nachtjes slapen...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 Januari 2010 | Nederland, Voorschoten

Lieve familie, vrienden en andere nieuwsgierigen,

Welkom op mijn weblog! Nog 30 nachtjes slapen en dan vertrekken Manouk en ik naar Zuid-Amerika!
We vliegen op 4 februari naar Quito, Ecuador en zullen daar ruim twee maanden blijven. Eerst gaan we een taalcursus Spaans doen en verblijven we in een gastgezin. Vervolgens doen we vier weken vrijwilligerswerk in een kinderdagopvang. Dan vliegen we op 12 april naar Santiago, Chili en zijn we drie maanden lang vrij om te gaan en staan waar we willen en 12 juli vliegen we weer terug vanuit Buenos Aires, Argentinië!
Tijdens onze reis zal ik jullie via deze weblog op de hoogte houden van onze avonturen...

Liefs en -x- Lotte

• 16 Januari 2010 - 11:44

Marion En Nic.:

Lieve Lotte,
    natuurlijk zullen wij er bij zijn op je afscheidsfeestje. Ons liefste buurmeisje vertrekt voor een hele tijd!! Succes met de laatste voorbereidingen!
    Dikke kus van de buurtjes

• 16 Januari 2010 - 22:27

Wim:

Je hebt al ruim meer dan 120 pageviews. Wat een belangstelling! Sterkte met het afwerken van de lijstjes. :)

• 17 Januari 2010 - 22:29

Carlaverkade:

Hoi Lot,
    Natuurlijk komen opa en ik heel graag naar je feestje.We vinden het ontzettend leuk dat je dit allemaal gaat ondernemen. Spannend ook!! Tot 30 januari.

• 17 Januari 2010 - 22:34

Carla Verkade:

Nog even Lot. Wij willen graag op de hoogte gehouden worden.Groetjes en een dikke kus.Dag,dag

• 18 Januari 2010 - 14:53

Tante:

Lieve Lotte
    Oei, oei wat gaat er wat gebeuren. Natuurlijk kom ik graag op je afscheidsfeestje,in combinatie met Jochems verjaardag.Heel erg fijn van jullie, de bus voor het goede doel.
    Tot ziens, liefs van Tante

• 01 Februari 2010 - 19:26

Ellen:

Hoi Lotte,

Ook wij willen je een supermooie reis wensen en zullen je met belangstelling volgen.
    Heel veel plezier samen met Manouk!

Geniet van de laatste dagen thuis!

Liefs Ellen en Henk (ouders Sjoerd)

• 01 Februari 2010 - 21:39

Ralph :

Ola Lotte,
    Una Bon Voyage en America del Sur. Estoy orgulloso de ti. Pasa una bueno tiempo y hasta luego.

Adios,
    Ralph

• 04 Februari 2010 - 21:25

Wim:

Het wordt tijd voor een nieuw reisverslag. Wij weten uit andere bronnen dat je om 19:27 van SPL vertrok en om 21:53 landde voor een tussenstop op Madrid.